Pawilon wystawienniczy firmy DAVIS Fabrics na Heimtextil 2022 w Frankfurcie

Heimtextil

Targi Heimtextil we Frankfurcie otwierają corocznie sezon imprez w branży wystroju wnętrz na świecie. Wystawcy przedstawiają tu niezwykle bogatą ofertę min. tkanin dekoracyjnych i obiciowych, zasłon, firan, rolet, karniszy, tapet czy dywanów. Najbardziej liczące się firmy przedstawiają trendy kolorystyczne i materiałowe nadchodzącego sezonu oraz prezentują realne perspektywy dla branży tekstylnej.

Firma Davis Fabrics już po raz drugi zaprosiła nas do współpracy przy projektowaniu dla nich pawilonu wystawienniczego na to właśnie wydarzenie.

Założenia wystawcy

W tym roku firma Davis Fabrics postawiła przed nami nowe wyzwania dotyczące wyglądu i funkcjonalności stoiska wystawienniczego.

Pawilon miał prezentować nową kolekcję tkanin SMART oraz zasygnalizować premierę nowej platformy DIGITAL, na stronie www.davis.pl.

Całe stoisko miało być utrzymane w kolorze navy (grafitowo-granatowym) oraz być jak najbardziej otwarte dla klientów. Nie mogło także zabraknąć miejsc spotkań dla osób zajmujących się sprzedażą oraz niewielkiego pomieszczenia magazynowo-socjalnego.

chevron_left
chevron_right
widok z góry

Układ funkcjonalny

Całość stoiska podzieliliśmy na kilka stref.

Pierwsza z nich to duża, wysoka „pastylka” o owalnym kształcie – jest jednocześnie muralem prezentującym najnowszą kolekcję tkanin SMART edition, w której wnętrzu kryło się małe pomieszczenie magazynowo-socjalne.

Wybór materiałów nie był przypadkowy – starannie dobraliśmy kolory tkanin tak, aby odzwierciedlały odcienie koloru navy.

Druga strefa to instalacja złożona z elementów, które zostały zaprojektowane przez nas we współpracy z zespołem firmy Davis Fabrics. Na podeście znalazła się rzeźba z ruchomą kulą, która symbolizowała nowe narzędzia dla klienta, dostępne na stronie davis.pl. Totem w postaci ściany zakończonej łukami został wyposażony w telewizor wyświetlający nowy projekt platformy DIGITAL.

Całość instalacji miała przykuwać uwagę, zaciekawiać, prowokować do rozmów i pytań, dlatego zaprezentowano zestawienie „cukierka” w kontraście do „pastylki” i pozostałej części stoiska.

Strefa rozmów znajdowała się pomiędzy dwoma głównymi elementami wyposażenia, przy stołach z hokerami lub przy pufach.

AutorzyBogna Polańska
Ada Sowińska
Roma Skuza
Martyna Woszczak
WystawcaDAVIS POLAND Sp. z o.o. Sp.K.
Data realizacjiwrzesień 2021 – czerwiec 2022
Powierzchnia77 m²
WydarzenieHeimtextil 2022
LokalizacjaFrankfurt
ZdjęciaMarek Swoboda
ZDJĘCIA Z BUDOWY
chevron_left
chevron_right


play_arrow